Concert and Language Coordinator

Gratis toegang tot evenementen: Ja
Solliciteren

Concert and Language Coordinator

De Waalse Kerk ligt als een verborgen parel sinds 1586 in hartje Amsterdam. Dankzij haar mooie akoestiek en het bijzondere Müller orgel is De Waalse Kerk sinds de jaren ’70 van de vorige eeuw uitgegroeid tot een sfeervol en intiem cultureel podium van meer dan lokale betekenis.

De centrale ligging en de authentieke uitstraling van het gebouw maken de Waalse Kerk tot een geliefde concertlocatie bij musici en hun publiek. De kerkzaal wordt dan ook veelvuldig gebruikt voor concerten, cd-opnames en orgellessen.

Ook huist De Waalse Kerk een taalinstituut: het Centre Français-Néerlandais. Al 450 jaar worden er in De Waalse Kerk Franstalige kerkdiensten gehouden. De Franse taal en cultuur zijn dus onderdeel van ons DNA en dat koesteren we graag.

Daarnaast worden de verschillende ruimtes in en rondom de kerk verhuurd voor uiteenlopende besloten bijeenkomsten: van zakelijk tot particulier, van rouwen tot trouwen en van beurs tot vergadering.

Wij zijn per direct op zoek naar een Allround Marketeer:

Functieomschrijving

• Opstellen en uitvoeren van marketing- en communicatieplannen ten behoeve van (on – en offline) positionering van onze activiteiten.
  • Teksten schrijven voor brochure, website en flyers en content creëren voor social media
  • Social media, website en contentplanning continu beheren en bijhouden
  • Ontwerpen of laten ontwerpen maandladder en flyers
  • Relatie onderhouden met samenwerking partners (o.a. Klassieke muziek, DPG, CSTrong, vormgever)
  • Marketingbudget beheren
  • Aandragen én uitvoeren van ideeën en marketingacties
  • Contact op- en uitbouwen met pers en schrijven van persberichten en samenstellen van persmappen
  • Analyseren van traffic website, campagnes, kaartverkoop en sociale media en monitoren reviews en feedback van bezoekers

Functie-eisen

• Je hebt minimaal 2 jaar ervaring in soortgelijke functie;
  • HBO werk en denkniveau;
  • Je hebt affiniteit met de activiteiten van De Waalse Kerk;
  • Je beschikt over uitstekende vaardigheden op het gebied van e-mail marketing, social-media, SEO/SEA, CRM, Google Analytics (Google Ad Grants) en website optimalisatie;
  • Je bezit een feilloos gevoel voor beeld en woord en weet dit met oog voor detail te vertalen in de gewenste content;
  • Voor elke doelgroep weet je de juiste “tone of voice” te vinden en hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal;
  • Je bent gewend met budgetten te werken en deze te bewaken;
  • Deadlines zijn voor jou vanzelfsprekend, je bent een teamplayer en kan ook goed zelfstandig werken.

Salaris- en arbeidsvoorwaarden

Wij bieden een leuke en uitdagende functie binnen een klein, hecht team in een jonge, groeiende organisatie. Een salaris van minimaal €2500 en maximaal €3000 bruto per maand op basis van 40 uur per week afhankelijk van jouw ervaring.

Procedure

Stuur voor maandag 11 september 2023 jouw motivatie en cv onder vermelding van ‘Vacature Allround Marketeer’ naar info@dewaalsekerk.nl. Sollicitaties zonder motivatie worden niet in behandeling genomen. Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Jasper Bartlema via info@dewaalsekerk.nl of [phone]. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.