Zalen

Veelzijdige ruimtes

De Waalse Kerk heeft diverse ruimtes beschikbaar voor verhuur, elk met een uniek karakter. Van de indrukwekkende grote kerkzaal tot de statige Consistorie, de veelzijdige Salle van Meer en de intieme Salle A en Salle B bovenin de kosterswoning, er is voor elk evenement een geschikte ruimte beschikbaar. Ontdek hier de verschillende beschikbare zalen.

Bekijk onze verhuurvoorwaarden  Contact

Kerkzaal

De grote Kerkzaal, met haar historische ambiance, is ideaal voor grootschalige evenementen zoals congressen, bruiloften en netwerkbijeenkomsten tot borrels, lunches, diners, presentaties en heidagen.

Kerkzaal

Consistorie

De Consistorie biedt met haar hoge plafonds, gouden kroonluchters en marmeren schouwen een elegante locatie voor o.a. vergaderingen, lunches, workshops, diners, bedrijfstrainingen en presentaties.

Consistorie

Salle van Meer

De Salle van Meer is geschikt voor workshops, presentaties, borrels, bedrijfstrainingen, en meer. Daarnaast wordt de zaal standaard inbegrepen bij elke boeking van de Kerkzaal.

Salle van Meer

Salle A / Salle B

Salle A en Salle B bovenin de kosterswoning bieden met hun huiselijke sfeer een ideale setting voor kleinschalige vergaderingen, brainstormsessies en informele diners.

Salle A

Salle B