Trouwen

Trouwen in de Waalse Kerk

Wist je dat De Waalse Kerk ook een officiële trouwlocatie is van de Gemeente Amsterdam is? Stap in de wereld van romantiek en elegantie en vier jullie burgerlijk huwelijk op deze unieke locatie, gelegen in het bruisende centrum van Amsterdam. Met haar majestueuze kroonluchters en historische charme biedt De Waalse Kerk een chique setting voor jullie ceremonie en receptie. De kerk is geschikt voor grote en kleine huwelijksplechtigheden. Een sfeervolle ceremonie met jullie eigen trouwambtenaar, een intiem diner of een gezellig groots feest, alles is mogelijk en wij denken graag met je mee.

Bekijk onze verhuurvoorwaarden  Contact

Entree

Begin jullie speciale dag met een betoverende entree. De centrale ligging maakt het gemakkelijk voor gasten om hier te arriveren en jullie trouwauto kan zelfs op het pleintje voor de kerk stoppen. Bij De Waalse Kerk stap je vanuit het bruisende centrum van Amsterdam direct een oase van rust binnen en dan kunnen de plechtigheden beginnen.

Entree

Ceremonie

Met haar sfeervolle ambiance en historische grandeur biedt De Waalse Kerk het perfecte decor voor het uitwisselen van geloften in het vieren van jullie liefde, omringd door dierbaren. Ondanks haar kerkelijke functie is het mogelijk om een burgerlijk huwelijk te voltrekken met jullie eigen trouwambtenaar. Hier kunnen jullie de ceremonie creëren die helemaal past bij jullie eigen verhaal.

Ceremonie

Receptie

Na de ceremonie kunnen jullie genieten van een feestelijke receptie, ongeacht of jullie een grote of kleine bijeenkomst willen. Met verschillende ruimtes beschikbaar, kunnen jullie kiezen voor een intieme setting of een ruimere opstelling, passend bij jullie wensen en aantal gasten.

Receptie

Feest/diner

Sluit jullie perfecte dag af met een feest of diner. Of jullie nu kiezen voor een intiem diner of een bruisend feest, alles is mogelijk. Laat ons ervaren team jullie helpen om een onvergetelijk afsluiter van jullie bijzondere dag te organiseren, te midden van de historische charme en elegantie van De Waalse Kerk.

Feest/diner

Bekijk de ruimtes in 360