Zakelijke verhuur

Sfeervol en flexibel

Ontdek hoe De Waalse Kerk uw zakelijke evenement naar een hoger niveau kan tillen, met een combinatie van unieke locatie, uitstekende faciliteiten en persoonlijke service. Of u nu een groots congres plant, een informele netwerkbijeenkomst wilt organiseren, of een intieme (boek)presentatie wilt houden, wij bieden de perfecte setting voor elk type evenement. Onze flexibiliteit strekt zich uit tot vergaderingen, workshops, diners, bedrijfstrainingen en heidagen - waarbij we uw wensen centraal stellen en meedenken om een evenement op maat te creëren. Gastvrijheid staat bij ons hoog in het vaandel, en ons ervaren team staat klaar om u te ondersteunen bij elke stap van de planning.

Bekijk onze verhuurvoorwaarden  Contact

Congres

De Waalse Kerk biedt een majestueuze setting voor uw volgende congres. Met haar historische grandeur en moderne faciliteiten is De Waalse Kerk de perfecte locatie om uw boodschap te delen en een blijvende indruk achter te laten op uw publiek.

Congres

Netwerkbijeenkomst/borrel

Ontdek de ideale ruimte voor uw netwerkbijeenkomst of borrel in De Waalse Kerk. Of het nu gaat om informele mixers of formele bijeenkomsten, onze locatie biedt een unieke sfeer die interactie en verbinding bevordert.

Netwerkbijeenkomst/borrel

Vergadering

Voor productieve vergaderingen in een inspirerende omgeving bent u bij De Waalse Kerk aan het juiste adres. De flexibele ruimtes, moderne voorzieningen en centrale locatie zorgen voor de perfecte omstandigheden.

Vergadering

(Boek)presentatie

Laat uw (boek)presentatie schitteren in De Waalse Kerk. Met zijn statige allure en karakteristieke ambiance biedt onze locatie een perfect podium om uw verhaal te delen en uw publiek te betoveren.

(Boek)presentatie

Workshop/cursus

Stimuleer creativiteit en educatie tijdens uw workshop of cursus in De Waalse Kerk. Met zijn inspirerende omgeving en goed uitgeruste faciliteiten biedt onze locatie een ideaal platform voor interactieve en leerzame sessies.

Workshop/cursus

Diner

Voor onvergetelijke diners in een betoverende setting kiest u voor De Waalse Kerk. Of het nu gaat om een intiem diner of een groots banket, onze locatie biedt de perfecte ambiance om uw gasten te verwennen en te verrassen.

Diner

Bedrijfstrainingen

Investeer in de groei van uw team met bedrijfstrainingen in De Waalse Kerk. Met zijn rustige en inspirerende omgeving biedt onze locatie de ideale setting om te leren, te groeien en te bloeien als team.

Bedrijfstrainingen

Heidag

Ontsnap aan de dagelijkse sleur en vind nieuwe inspiratie tijdens uw heidag in De Waalse Kerk. Onze locatie biedt een rustige en stimulerende omgeving voor reflectie, brainstorming en teambuilding.

Heidag

Bekijk de ruimtes in 360