Reviews

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Duis sodales tortor mi, quis placerat elit porttitor eu. Phasellus et orci urna. Maecenas sit amet velit vitae diam aliquam semper et sed mauris. Proin aliquam tincidunt dui, rhoncus fringilla leo pharetra non. Cras sollicitudin lorem eu erat accumsan faucibus. Aliquam feugiat dolor in tellus dignissim hendrerit Bekijk de volledige agenda magna quis ornare facilisis. Sed imperdiet non est feugiat interdum.

Reviews
“Een prachtig stukje Amsterdam. Midden in het centrum in de buurt van de Damstraat is het Walenpleintje een oase van rust. Het Seniorenpopkoor Lust for Life zong daar op een stralende zondagmiddag in de Waalsekerk de sterren van de hemel! ”
Joke hagedoorn
Piet Peters
Reviews
“We’ve visited a candlelight concert in this church. The acoustic was great. The atmosphere was amazing. Beautiful location. The only disadvantage: the seats were quite uncomfortable, some cushions would be nice. ”
Alesia Platonova
Reviews
“Prachtige kerk met fantastische akoestiek. Worden regelmatig concerten gegeven. Wij waren bij een uitvoering van het Bach Concortium en hebben genoten. ”
Marianne
Reviews
“Mooie zaal voor een lezing ”
Malijn Maat
Reviews
“Learning Dutch is a great experience, in an online process, with a small group and active participation. Great material and a great teacher ”
Patricia Hernandez
Reviews
“Cours vivants et tres agreables, tres bonne pedagogie, merci encore Fabienne ! ”
Frederique Dubois

Benieuwd naar meer reviews over De Waalse Kerk?

Bekijk ze allemaal op de Google Reviews pagina