Bezoekersinformatie

• De deuren openen drie kwartier voor aanvang van het evenement.
  • In verband met de intimiteit van de meeste van onze concerten en evenementen, is het na aanvang niet meer mogelijk toegang te krijgen tot de zaal. Er vindt geen restitutie plaats.
  • De kerk is toegankelijk voor rolstoelgebruikers en mindervaliden (behalve de consistoriekamer). Komt u met een rolstoel? Breng ons daar dan bij uw reservering van op de hoogte. Dan zijn we goed voorbereid op uw komst. Er is een toilet voor mindervaliden.
  • Het is niet toegestaan om eigen consumpties in de kerk te nuttigen.
  • Iets te vieren? Of een zakelijke bijeenkomst? Neem contact met ons op om meer te weten of de uitgebreide cateringmogelijkheden: info@dewaalsekerk.nl.

Steun ons: word vriend

De Waalse Kerk is een plek voor muziek, geloof en bezinning in het historische centrum van Amsterdam. Zowel de kerk als het podium zijn non-profit ondernemingen. Steun ons in onze ambitie om een sterk en inspirerend programma te bieden voor een groeiende groep zeer uiteenlopende bezoekers. Meer weten of de mogelijkheden van doneren of sponsoring? Neem dan contact met ons op via info@dewaalsekerk.nl