Nieuwsbrief

Wilt u op de hoogte blijven van het programma en het laatste nieuws van de Waalse Kerk en/of het Centre Français-Néerlandais? Vraag dan hieronder onze nieuwsbrief aan!

Vous souhaitez rester informé des dernières actualités du Centre Français-Néerlandais ? Inscrivez-vous à la newsletter mensuelle!

Concerten

Centre Français-Néerlandais

Steun ons: word vriend

Het podium is een non-profit onderneming - net als de kerk zelf. Onze werkelijke winst is van immateriële aard. De doelstellingen op de lange termijn zijn om een groeiend publiek een sterk en inspirerend programma te bieden dat elders niet te vinden is en de kosten van onderhoud van het kerkgebouw te dekken. Dat is al ambitieus genoeg. Maar we willen meer - we willen een werkelijke band opbouwen met hen die regelmatig bij ons over de vloer komen.

Indien u vriend van De Waalse Kerk wil worden, kunt u hierover contact met ons opnemen via info@dewaalsekerk.nl. Wij bespreken dan graag met u wat wij - als vrienden - voor elkaar kunnen betekenen.